Szkolenia dla branży medycznej

W jaki sposób komunikować się w branży medycznej? W jaki sposób kreować wizerunek podmiotu medycznego? Jak reagować na sytuację nieoczekiwaną, nagłą, kryzysową?

Jeśli potrzebują Państwo wiedzy na temat profesjonalnych, nowoczesnych i skutecznych sposobów komunikacji w podmiotach z branży medycznej – zachęcam do kontaktu.

Szkolenia zawsze przygotowywane są indywidualnie pod kątem konkretnego odbiorcy. Nie ma zatem schematu i powtarzalności, a przekazywana wiedza jest unikatowa.

Propozycja szczególnie dla: szpitali, klinik, gabinetów medycznych i dentystycznych.

Szkolenia dla dziennikarzy

Jak pracować nad tematami z branży medycznej? Jak właściwie przygotować tekst specjalistyczny? W jaki sposób rozmawiać ze specjalistami i jak pozyskiwać od nich pożądane informacje? To wcale nie jest takie proste. Zapraszam do współpracy.

Propozycja szczególnie dla: dziennikarzy, publicystów, redaktorów, osób pracujących z materiałem specjalistycznym.

Szkolenia dla rzeczników prasowych

Jeśli chcesz wiedzieć w jaki sposób profesjonalnie i efektywnie wykonywać to trudne zajęcie – zapraszam do kontaktu. Moje wieloletnie doświadczenie praktyczne pozwala mi na stwierdzenie, że wiem, na czym polega rola rzecznika prasowego, znam także wszystkie kulisy tego zawodu.

Propozycja dla: rzeczników prasowych, pracowników działu marketingu, osób odpowiedzialnych za promocję i kontakty z mediami.

Komunikacja kryzysowa

Specjalizuję się także w komunikacji kryzysowej. Oznacza to, że wkraczam w najtrudniejszych sytuacjach, w których z rożnych względów może znaleźć się niemal każdy podmiot. Profesjonalne działania zainicjowane tuż po wystąpieniu wizerunkowego kryzysu bardzo często ma decydujący wpływ na przyszłości danego podmiotu i na to, czy przetrwa on na rynku. Zatem w takich sytuacjach niezbędna jest wiedza, doświadczenie i odpowiedzialność.

Propozycja dla:  podmiotów narażonych na wystąpienie trudności komunikacyjnych, na nieuczciwy atak ze strony konkurencji, a za tym na atak medialny, który może prowadzić nawet do upadku firmy.

Public relations

W zakresie działań doradczych PR angażuję się przede wszystkim w przedsięwzięcia trudne, ambitne, wymagające najwyższych umiejętności. Takim obszarem jest m.in. medycyna i w nim poruszam się bardzo swobodnie, mając bardzo duże doświadczenie medialne. Jeśli więc potrzebujecie Państwo profesjonalnego pełnomocnika dbającego o Państwa interesy wizerunkowo-medialne (zarówno w warstwie doradczej i teoretycznej, jak również praktycznej w postaci np. występowania w charakterze rzecznika prasowego) – zapraszam do współpracy.

Propozycja dla: podmiotów, które chcą dbać w swój pozytywny odbiór społeczny.

Porady indywidualne

Zachęcam także do korzystania z indywidualnych porad dotyczących wizerunku medialnego, strategii komunikacyjnych, wystąpień publicznych, współpracy z mediami, a także dziennikarstwa, języka mediów, perswazji i zagadnień pokrewnych.

Inne

Biorę także udział w wybranych dyskusjach publicznych, sympozjach i konferencjach dotyczących komunikacji, polityki oraz spraw społecznych.

Zapraszam do kontaktu: tel. 502-858-023 lub kontakt [@] michallange.pl